Γνωρίστε την εφαρμογή που θα σας βοηθήσει να διαχειρίζεστε τα έσοδα και τα έξοδά σας με εύκολο τρόπο!
Μερικές από τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής εσόδων / εξόδων σε Excel:
1. Στην κεντρική οθόνη έχετε μια άμεση εικόνα των τρεχουσών διαθέσιμων χρημάτων όλων των ταμείων σας καθώς και τις συντομεύσεις για όλες τις λειτουργίες του προγράμματος.
2. Όλα τα διαθέσιμα έσοδα και έξοδα είναι συγκεντρωμένα σε έναν πίνακα ώστε να μπορείτε πολύ εύκολα να κάνετε την καταχώριση κάποιου από αυτά στη βάση κινήσεων της εφαρμογής. Φυσικά ο πίνακας αυτός είναι απόλυτα παραμετροποιήσιμος από εσάς και μπορείτε άμεσα να περάσετε τις δικές σας εγγραφές. Για να κάνετε μιά καταχώριση εσόδου ή εξόδου, απλά κάνετε κλικ σε ένα από αυτά και στη συνέχεια κλικ στο αντίστοιχο κουμπί καταχώρισης εσόδου ή εξόδου.
3. Οι φόρμες καταχώρισης εσόδων / εξόδων είναι πολύ εύχρηστες. Μόλις ανοίξετε μία από αυτές θα περιέχει αυτόματα την εγγραφή που επιλέξατε μαζί με την κεντρική της κατηγορία (π.χ. Πάγια Έξοδα / Ενοίκιο). Τα μόνα στοιχεία που χρειάζετε να καταχωρίσετε είναι η ημερομηνία της κίνησης, το ποσό καθώς και το ταμείο από το οποίο θα πληρωθεί κάποιο έξοδο, ή αντίστοιχα θα πιστωθεί κάποιο έσοδο. Μόλις επιλέξετε ένα από τα διαθέσιμα ταμεία σας, βλέπετε στα δεξιά τα διαθέσιμα χρήματα του συγκεκριμένου ταμείου. Προαιρετικά μπορείτε να συμπληρώσετε μία περιγραφή της κίνησης ή / και παρατηρήσεις.
4. Όλες οι εγγραφές καταχωρούνται στη βάση δεδομένων των κινήσεων η οποία αποτελεί ένα πανίσχυρο εργαλείο παραγωγής αναφορών. Χρησιμοποιώντας τα φίλτρα που βρίσκονται σε όλες τις στήλες μπορείτε να δημιουργήσετε συνδυασμούς και να δείτε σύνολα των ποσών. Για παράδειγμα μπορείτε να φιλτράρετε όλες τις πωλήσεις συγκεκριμένου διαστήματος, ή να δείτε όλες τις κινήσεις ενός ταμείου. Κάθε φορά που κάνετε μια επιλογή στα φίλτρα, βλέπετε στην κορυφή τα συνολικά έσοδα και έξοδα της επιλογής που κάνατε.
5. Στο τέλος της εφαρμογής θα βρείτε μια δυναμική συγκεντρωτική αλλά και αναλυτική αναφορά. Απλά επιλέγετε την επιθυμητή χρονική περίοδο και βλέπετε όλα τα έσοδα και τα έξοδα του διαστήματος αλλά και ανάλυσή τους στις βασικές τους κατηγορίες. Οι κατηγορίες επίσης παρουσιάζονται σε δύο όμορφα γραφήματα "πίτας" ώστε να έχετε γραφική απεικόνιση της ανάλυσής τους.
Δείτε παρακάτω ένα σύντομο βίντεο της εφαρμογής:
ΝΕΟ: αναβαθμισμένη έκδοση της εφαρμογής με διαχείριση υπολοίπων πελατών και προμηθευτών
Ετοιμάσαμε μία αναβαθμισμένη έκδοση της εφαρμογής η οποία περιέχει όλες τις παραπάνω λειτουργίες και επιπρόσθετα μπορείτε να διαχειριστείτε τα τιμολόγια, τις πληρωμές και τα ανοιχτά υπόλοιπα των προμηθευτών και των πελατών σας.
Οι νέες καρτέλες της εφαρμογής είναι οι παρακάτω:
1. Βάση πελατών και βάση προμηθευτών
Δύο ξεχωριστές καρτέλες στις οποίες καταχωρείτε τα βασικά στοιχεία των πελατών και των προμηθευτών σας. Για κάθε εγγραφή βλέπετε άμεσα τα τιμολόγια και τις πληρωμές καθώς και το ανοιχτό υπόλοιπο του κάθε συναλλασσομένου. Βλέπετε δηλαδή τα ανοιχτά υπόλοιπα που έχετε ανά προμηθευτή και τα αντίστοιχα υπόλοιπα των πελατών σας. Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για να δείτε μόνο τα σύνολα του επιλεγμένου διαστήματος αλλά και τις αξίες εκ μεταφοράς.
Όταν καταχωρείτε ένα νέο τιμολόγιο, η αξία του δεν επηρεάζει τα ταμεία σας. Τα ταμεία ενημερώνονται μόνο όταν καταχωρήσετε μία νέα πληρωμή που σας έκανε κάποιος πελάτη σας ή που κάνατε σε κάποιον προμηθευτή.
2. Ιστορικό πελάτη και ιστορικό προμηθευτή
Κάθε μία από τις παραπάνω καρτέλες παρουσιάζει το ιστορικό κινήσεων του επιλεγμένου πελάτη ή προμηθευτή αντίστοιχα. Επιλέγετε τη χρονική περίοδο που σας ενδιαφέρει και η εφαρμογή δημιουργεί την αναφορά όλων των κινήσεων της περιόδου με χρονολογική σειρά. Στις πρώτες δύο γραμμές παρουσιάζονται τα τιμολόγια και οι πληρωμές εκ μεταφοράς.
3. Μεταφορές ποσών από ταμείο σε ταμείο
Μία ακόμη λειτουργία που προστέθηκε στην αναβαθμισμένη εφαρμογή είναι η δυνατότητα να κάνετε κινήσεις από ταμείο σε ταμείο. Απλά επιλέγετε το ταμείο από το οποίο θα εξαχθεί το ποσό, το ταμείο στο οποίο θα μεταφερθεί το ποσό και την ημερομηνία της κίνησης. Η εφαρμογή δημιουργεί αυτόματα την κίνηση και ενημερώνει τα ταμεία σας.
Η έκδοση της εφαρμογής που κάνει μόνο διαχείριση Εσόδων - Εξόδων παρέχεται στα 120 ευρώ εφάπαξ, χωρίς ετήσια κόστη ή άλλα κόστη.
Η αναβαθμισμένη έκδοση της εφαρμογής η οποία εκτός από τη διαχείριση Εσόδων - Εξόδων κάνει και διαχείριση των Τιμολογίων, Πληρωμών και Υπολοίπων Πελατών και Προμηθευτών, παρέχεται στα 150 ευρώ εφάπαξ, χωρίς ετήσια ή άλλα κόστη.
Μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση που σας ενδιαφέρει από την παρακάτω αναδυόμενη λίστα ώστε να την παραγγείλετε με την ασφάλεια συναλλαγών του PayPal και
να τη θέσετε σε λειτουργία άμεσα, πατώντας στο παρακάτω κουμπί
παραγγελίας. Μπορείτε επίσης να την παραγγείλετε στέλνοντας ένα μήνυμα
στο email apps@customexcelapps.com ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας.
Αποκτήστε την πλήρη έκδοση της εφαρμογής - 150 ευρώ εφάπαξ
(Έσοδα - Έξοδα και υπόλοιπα Πελατών - Προμηθευτών):
Αποκτήστε την απλή έκδοση της εφαρμογής - 120 ευρώ εφάπαξ
(μόνο Έσοδα - Έξοδα):
(Έσοδα - Έξοδα και υπόλοιπα Πελατών - Προμηθευτών):
Αποκτήστε την απλή έκδοση της εφαρμογής - 120 ευρώ εφάπαξ
(μόνο Έσοδα - Έξοδα):
Μιας
και πρόκειται για εφαρμογή Excel, μπορεί φυσικά να παραμετροποιηθεί
περαιτέρω, ανάλογα με τις επιθυμίες και τις προδιαγραφές σας. Αν σας ενδιαφέρει μια custom έκδοση της εφαρμογής, επικοινωνήστε μαζί μας!