Post Page Advertisement [Top]





Οργανώστε και διαχειριστείτε εύκολα και πρακτικά όλες τις εκκρεμότητες του λογιστικού γραφείου σας.

Περιγραφή της εφαρμογής:

1. Φύλλο ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Σε αυτό το φύλλο εισάγετε όλες τις υπηρεσίες σας ανά κατηγορία. Για κάθε υπηρεσία μπορείτε να ορίσετε την καταληκτική της ημερομηνία και αν αυτή αφορά τον τρέχων ή τον επόμενο μήνα. Αυτή η πληροφορία αξιοποιείται από την εφαρμογή όταν δημιουργεί τις επερχόμενες εκκρεμότητες μαζικά, όπως θα δούμε παρακάτω.

Κάθε φορά που εισάγετε νέες υπηρεσίες στη λίστα, κάνετε κλικ στο κουμπί Ενημέρωσης Πελατών, ώστε οι νέες υπηρεσίες να είναι διαθέσιμες προς επιλογή στη λίστα πελατών.


2. Φύλλο ΠΕΛΑΤΕΣ

Εδώ καταχωρείτε όλους τους πελάτες σας και για κάθε έναν δηλώνετε ποιες υπηρεσίες τον αφορούν. Κάνοντας διπλό κλικ σε κάποιο κελί που αντιστοιχίζεται σε κάποιον πελάτη και υπηρεσία, η τιμή του κελιού γίνεται "ΝΑΙ". Κάνοντας ξανά διπλό κλικ, διαγράφετε τη συγκεκριμένη "σύνδεση" πελάτη-υπηρεσίας. 


3. Φύλλο ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Σε αυτό το φύλλο καταχωρούνται όλες οι εκκρεμότητές σας. Μπορείτε είτε να καταχωρήσετε μία μεμονωμένη εγγραφή, επιλέγοντας από αναδυόμενες λίστες ημερομηνία, πελάτη, υπηρεσία κτλ,  είτε να εισάγετε εγγραφές με μαζικό τρόπο για πολλούς πελάτες ταυτόχρονα. 


Κάνοντας κλικ στο κουμπί Εισαγωγής Μαζικών Εγγραφών, ανοίγετε την αντίστοιχη φόρμα στο πάνω μέρος του φύλλου όπου επιλέγετε το είδος και τη συγκεκριμένη υπηρεσία που θέλετε καθώς και το μήνα στον οποίο αφορά. Με κλικ στο κουμπί Εισαγωγής, η εφαρμογή δημιουργεί αυτόματα όλες τις απαραίτητες εγγραφές της επιλεγμένης υπηρεσίας για όλους τους πελάτες που είναι υπόχρεοί της. 

Η εφαρμογή χρωματίζει αυτόματα τις εκκρεμότητες 5 ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία τους και κοκκινίζει όσες έχουν λήξει και δεν έχουν χαρακτηριστεί ως "Ολοκληρωμένες". 

Μπορείτε επίσης εύκολα να φιλτράρετε τις εγγραφές ανάλογα με την κατάστασή τους κάνοντας κλικ στα κουμπάκια που βρίσκονται πάνω από τον πίνακα δεδομένων.


4. Φύλλο ΠΙΝΑΚΕΣ

Εδώ μπορείτε να ορίσετε τα χρώματα με τα οποία θέλετε να εμφανίζονται οι εκκρεμότητες στη βάση δεδομένων, ανάλογα με την κατάστασή τους. Επίσης μπορείτε να εισάγετε τα ονόματα των υπευθύνων ώστε να είναι διαθέσιμοι να τους επιλέξετε από την αναδυόμενη λίστα του αντίστοιχου πεδίου της βάσης δεδομένων.


Η εφαρμογή είναι ετοιμοπαράδοτη και παρέχεται στην τιμή των 190 ευρώ, χωρίς ετήσια ή άλλα κόστη. Μπορείτε να την παραγγείλετε άμεσα μέσω του Paypal και να την παραλάβετε στο email σας, κάνοντας κλικ στο παρακάτω κουμπί παραγγελίας.


Παρέχεται επίσης η δυνατότητα να παραγγείλετε την εφαρμογή μέσω κατάθεσης στην τράπεζα Alpha. Σε αυτή την περίπτωση στείλτε μας απλά ένα μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας. Η διαδικασία είναι ως εξής: μετά την κατάθεσή σας μάς στέλνετε μέσω email το καταθετήριο και το ΑΦΜ σας και παραλαμβάνετε την εφαρμογή και το τιμολόγιό σας εντός λίγης ώρας.

Επειδή πρόκειται για εφαρμογή Excel, μπορεί να παραμετροποιηθεί περαιτέρω με βάση τις δικές σας ανάγκες και απαιτήσεις. Στείλτε μας απλά ένα μήνυμα στο apps@customexcelapps.com και θα χαρούμε να συζητήσουμε τις προδιαγραφές σας και να σας κάνουμε την οικονομική προσφορά μας.



Bottom Ad [Post Page]

ΠΡΟΣΟΧΗ: αν παραγγείλετε μέσω PayPal, παραλαμβάνετε την εφαρμογή στο email σας ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΕΝΤΟΣ 24 ΩΡΩΝ!

Σημείωση: όλες οι αναγραφόμενες τιμές των εφαρμογών δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%



CustomExcelApps.gr - Thomas Biziouras
Υπηρεσίες Πληροφορικής και Διαδικτύου
Ρήγα Φερραίου 10 - Γρεβενά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 159570218000
ΑΦΜ: 122067270 - ΔΟΥ: ΓΡΕΒΕΝΩΝ



| Designed by Colorlib