Απλή και πρακτική εφαρμογή αδειολογίου και απουσιολογίου για την επιχείρησή σας.
Παρουσίαση της εφαρμογής:
1. Καρτέλα ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
Εδώ καταχωρείτε τους εργαζομένους σας κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κουμπί πάνω αριστερά. Η αριθμηση γίνεται αυτόματα από την εφαρμογή και εσείς εισάγετε το όνομα και τις ημέρες που δικαιούται κάθε εργαζόμενος ανά έτος. Οι υπόλοιπες στήλες λειτουργούν με διπλό κλικ ως κουμπιά και μπορείτε να περάσετε μια νέα άδεια ή απουσία, να δείτε όλες τις άδειες/απουσίες ή να διαγράψετε κάποιον εργαζόμενο από τη λίστα.
2. Καρτέλα ΤΥΠΟΙ ΑΔΕΙΩΝ
Σε αυτό το φύλλο εισάγετε τους τύπους αδειών που μπορεί να πάρει κάποιος από τους εργαζομένους σας. Δεν υπάρχει κάποιο όριο στους πόσους τύπους αδειών θα χρησιμοποιήσετε.
3. Καρτέλα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΔΕΙΩΝ
Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, κάνοντας κλικ στο κουμπί ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ κάθε εργαζομένου, ανοίγει μια νέα γραμμή στον πίνακα διαχείρισης αδειών ώστε να περάσετε μια νέα άδεια στην εφαρμογή. Για κάθε άδεια, κάνετε αρχικά διπλό κλικ στα κελιά ημερομηνιών και επιλέγετε την ημερομηνία έναρξης και λήξης της άδειας από το μικρό ημερολόγιο που ανοίγει. Η εφαρμογή συμπληρώνει αυτόματα τον αριθμό ημερών καθώς και το όνομα εργαζομένου. Επιλέγετε από τις αναδυόμενες λίστες τον τύπο και την κατάσταση της άδειας και προαιρετικά σημειώνετε την αιτιολογία και αν ο εργαζόμενος έχει προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
4. Καρτέλα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΥΣΙΩΝ
Όπως και τον πίνακα αδειών, κάνοντας διπλό κλικ στο κουμπί ΝΕΑ ΑΠΟΥΣΙΑ κάθε εργαζομένου, ανοίγει μια νέα γραμμή στον πίνακα απουσιών. Με διπλό κλικ επιλέγετε ημερομηνία έναρξης και λήξης, η εφαρμογή συμπληρώνει αυτόματα τον αριθμό ημερών και το όνομα του εργαζομένου και αν θέλετε γράφετε προαιρετικά κάποιες σημειώσεις.
5. Καρτέλα ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ
Εδώ βλέπετε το αναλυτικό ιστορικό ενός εργαζομένου στο διάστημα που επιλέγετε. Η αναφορά είναι σχεδιασμένη ώστε να εκτυπώνεται άψογα σε σελίδες Α4 και μπορεί επίσης να εξαχθεί ως αρχείο PDF.
Η εφαρμογή είναι ετοιμοπαράδοτη και παρέχεται στην τιμή των 120 ευρώ, χωρίς ετήσια ή άλλα κόστη. Μπορείτε να την παραγγείλετε άμεσα μέσω του Paypal και να την παραλάβετε στο email σας, κάνοντας κλικ στο παρακάτω κουμπί παραγγελίας.
Παρέχεται επίσης η δυνατότητα να παραγγείλετε την εφαρμογή μέσω κατάθεσης στην τράπεζα Alpha. Σε αυτή την περίπτωση στείλτε μας απλά ένα μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας. Η διαδικασία είναι ως εξής: μετά την κατάθεσή σας μάς στέλνετε μέσω email το καταθετήριο και το ΑΦΜ σας και παραλαμβάνετε την εφαρμογή και το τιμολόγιό σας εντός λίγης ώρας.
Επειδή πρόκειται για εφαρμογή Excel, μπορεί να παραμετροποιηθεί περαιτέρω με βάση τις δικές σας ανάγκες και απαιτήσεις. Στείλτε μας απλά ένα μήνυμα στο apps@customexcelapps.com και θα χαρούμε να συζητήσουμε τις προδιαγραφές σας και να σας κάνουμε την οικονομική προσφορά μας.