Η εφαρμογή XL PERSONNEL παρέχει έναν εύκολο τρόπο να διαχειριστείτε τις ώρες εργασίας και τις υπερωρίες των εργαζομένων σας, τα ρεπό και τις άδειές τους, καθώς και τις πληρωμές και τυχόν ανοιχτά υπόλοιπά τους.
Το Microsoft Excel είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη διαχείριση και τον υπολογισμό των δεδομένων σας. Ειδικά για τη διαχείριση των ωρών εργασίας, των υπερωριών, των ρεπό και των αδειών των εργαζομένων, το Excel προσφέρει τα εξής οφέλη:
Οργάνωση Δεδομένων: Όλες οι πληροφορίες και οι καταγραφές τους είναι σε δομημένα και ξεχωριστά φύλλα εργασίας, ώστε να είναι εύκολη και πρακτική η καταχώριση στοιχείων στην εφαρμογή.
Υπολογισμοί και Στατιστικά: Σχεδόν σε κάθε οθόνη της εφαρμογής βλέπετε χρήσιμα στατιστικά σχετικά με τις συνολικές ώρες εργασίας, τις αμοιβές, τις υπερωρίες και άλλα στοιχεία. Τα πεδία που περιέχουν συναρτήσεις για τους αυτόματους υπολογισμούς είναι προστατευμένα.
Παρουσίαση Δεδομένων: Η εφαρμογή παρουσιάζει τα δεδομένα με έναν απλό και ευανάγνωστο τρόπο. Με μια ματιά μπορείτε να ενημερώνεστε για τα ανοιχτά υπόλοιπα των εργαζομένων, για το πρόγραμμα της ημέρας, κτλ.
Η εφαρμογή αποτελείται από τις παρακάτω καρτέλες:
1. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
Σε αυτό το φύλλο καταχωρείτε τους εργαζομένους σας και βλέπετε με μια ματιά χρήσιμα στατιστικά στοιχεία για τον κάθε έναν, όπως πχ το ανοιχτό υπόλοιπό του.
Για να εισάγετε έναν νέο εργαζόμενο κάνετε κλικ στο κουμπί πάνω αριστερά και συμπληρώνετε το ονοματεπώνυμο, τις συμφωνημένες ώρες ανά ημέρα (με διπλό κλικ στο κελί επιλέγετε τις ώρες αντί να τις γράφετε), την αμοιβή ανά ώρα και την αμοιβή ανά υπερωρία. Κάθε ώρα μετά τις συμφωνημένες θεωρείται υπερωρία από την εφαρμογή και χρεώνεται αντίστοιχα.
Οι υπόλοιπες στήλες είναι αυτόματα υπολογιζόμενες με βάση τις ημερομηνίες που επιλέγετε στο πάνω δεξιά μέρος του πίνακα.
2. ΩΡΑΡΙΑ
Εδώ ορίζετε τα ωράρια που θέλετε να είναι διαθέσιμα όταν κάνετε καταχωρίσεις στην εφαρμογή. Κάνετε κλικ στο "Προσθήκη Νέου" και συμπληρώνετε τον τίτλο του ωραρίου. Στη συνέχεια με διπλό κλικ μπορείτε να επιλέξετε την ώρα έναρξης και λήξης και σε περίπτωση που πρόκειται για σπαστό ωράριο, τις δεύτερες ώρες έναρξης και λήξης. Η εφαρμογή υπολογίζει αυτόματα το σύνολο ωρών κάθε ωραρίου.
Μόλις συμπληρώσετε τα παραπάνω, επιλέγετε όλη τη γραμμή και επιλέγετε το χρώμα του ωραρίου ώστε να εμφανίζεται στις καταχωρίσεις σας.
3. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Σε αυτό το φύλλο κάνετε όλες τις καταχωρήσεις που αφορούν τα ωράρια εργασίας, τα ρεπό και τις άδειες.
Κάνετε κλικ στο κουμπί "ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΗ", η εφαρμογή εισάγει αυτόματα μια νέα γραμμή με τη σημερινή ημερομηνία (μπορείτε με διπλό κλικ να επιλέξετε άλλη), στη συνέχεια επιλέγετε τον εργαζόμενο και το ωράριο από τις αναδυόμενες λίστες. Οι λεπτομέρειες του επιλεγμένου ωραρίου εισάγονται αυτόματα αλλά μπορείτε με διπλό κλικ στα αντίστοιχα κελιά να αλλάξετε τις ώρες έναρξης και λήξης.
Στη βάση δεδομένων μπορείτε επίσης να φτιάξετε εύκολα γρήγορες αναφορές επιλέγοντας τα επιθυμητά κριτήρια από τα φίλτρα. Για παράδειγμα, όλα τα ρεπό που πήρε ο εργαζόμενος Α, στο πρώτο εξάμηνο του έτους.
4. ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Εδώ καταχωρείτε τις πληρωμές που κάνετε στους εργαζομένους σας. Για κάθε νέα εγγραφή εισάγετε την ημερομηνία, επιλέγετε τον εργαζόμενο από τη λίστα, συμπληρώνετε το ποσό πληρωμής και προαιρετικές σημειώσεις.
Κι εδώ μπορείτε να δείτε γρήγορα ένα ιστορικό πληρωμών, επιλέγοντας με αντίστοιχα φίλτρα τις επιθυμητές ημερομηνές και τον εργαζόμενο.
5. ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ
Η πρώτη από τις 2 έτοιμες αναφορές της εφαρμογής, παρέχει την αναλυτική καρτέλα του εργαζομένου που επιλέγετε. Μπορείτε να επιλέξετε εργαζόμενο από την αναδυόμενη λίστα στην κορυφή της σελίδας και επιθυμητό χρονικό διάστημα από το timeline της αναφοράς.
6. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ
Σε αυτή την αναφορά βλέπετε τη συγκεντρωτική εικόνα όλων των εργαζομένων στο διάστημα που επιλέγετε με το timeline στο πάνω μέρος της αναφοράς.
Βίντεο της εφαρμογής
Η παρούσα εφαρμογή είναι ετοιμοπαράδοτη και παρέχεται στην τιμή των 220 ευρώ εφάπαξ, χωρίς ετήσια ή άλλα κόστη. Μπορείτε να την παραγγείλετε άμεσα μέσω του Paypal και να την παραλάβετε στο email σας, κάνοντας κλικ στο παρακάτω κουμπί παραγγελίας.
Παρέχεται επίσης η δυνατότητα να παραγγείλετε την εφαρμογή μέσω κατάθεσης στην τράπεζα Alpha. Σε αυτή την περίπτωση στείλτε μας απλά ένα μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας. Η διαδικασία είναι ως εξής: μετά την κατάθεσή σας μάς στέλνετε μέσω email το καταθετήριο και το ΑΦΜ σας και παραλαμβάνετε την εφαρμογή και το τιμολόγιό σας εντός λίγης ώρας.
Επειδή πρόκειται για εφαρμογή Excel, μπορεί να παραμετροποιηθεί περαιτέρω με βάση τις δικές σας ανάγκες και απαιτήσεις. Στείλτε μας απλά ένα μήνυμα στο apps@customexcelapps.com και θα χαρούμε να συζητήσουμε τις προδιαγραφές σας και να σας κάνουμε την οικονομική προσφορά μας.